RAMOWY PLAN DNIA W ŻŁOBKU
Grupa: Misie i Kotki
| Godzina | Czynności: |
| 7:00 – 8:20 | Przyjmowanie dzieci do żłobka: (czas na swobodną zabawę dzieci) |
| 8:20 – 8:30 | Przygotowanie do śniadania (czynności higieniczne i porządkowe) |
| 8:30 – 9.00 | Śniadanie |
| 9:00 – 9:15 | Czynności higieniczne i pielęgnacyjne – nocnikowanie |
| 9:15 – 10:00 | Zajęcia tematyczne i edukacyjno-rozwojowe: ruchowe, rytmiczne, plastyczne – kształtujące motorykę małą i dużą, sferę poznawczą oraz wspomagające naukę prawidłowego mówienia |
| 10:00 – 10:45 | Zabawy na świeżym powietrzu/spacer |
| 10:45 – 11:00 | Przygotowanie do posiłku (zupa) (czynności higieniczne) |
| 11:00 – 11:20 | Spożywanie posiłku |
| 11:20 –11:40 | Czynności higieniczne i pielęgnacyjne – nocnikowanie, przygotowanie do drzemki |
| 11:40 – 13:45 | Czas na sen lub leżakowanie |
| 13:45 – 14:00 | Przygotowanie do II dania (czynności higieniczne i porządkowe) |
| 14:00 – 14:15 | Spożycie posiłku |
| 14:15 – 14:30 | Czynności higieniczne i pielęgnacyjne – nocnikowanie |
| 14:30 – 15:15 | Wspólne czytanie/oglądanie książek, zabawa w teatrzyk; zabawy kierowane z udziałem opiekuna |
| 15:15 – 15:30 | Przygotowanie do podwieczorka (czynności higieniczne i porządkowe ) |
| 15:30 – 15:45 | Podwieczorek |
| 15:45 – 16:00 | Czynności higieniczne i pielęgnacyjne – nocnikowanie |
| 16:00 – 17:00 | Zabawy swobodne; rozchodzenie się dzieci do domu |
RAMOWY PLAN DNIA W ŻŁOBKU
Grupa: Biedronki i Motylki
| Godzina | Czynności: |
| 7:00 – 8:20 | Przyjmowanie dzieci do żłobka: (czas na swobodną zabawę dzieci) |
| 8:20 – 8:30 | Przygotowanie do śniadania (czynności higieniczne i porządkowe) |
| 8:30 – 9.00 | Śniadanie |
| 9:00 – 9:15 | Czynności higieniczne i samoobsługowe – trening czystości |
| 9:15 – 10:00 | Zajęcia tematyczne i edukacyjno-rozwojowe: językowe, ruchowe, rytmiczne, plastyczne – kształtujące motorykę małą i dużą, sferę poznawczą oraz wspomagające naukę prawidłowego mówienia |
| 10:00 – 10:30 | Zabawa swobodna według zainteresowań dzieci |
| 10:30 – 10:45 | Czynności porządkowe i samoobsługowe |
| 10:45 – 11:40 | Zabawy na świeżym powietrzu/spacer |
| 11:40 –12:00 | Przygotowanie do II dania (czynności higieniczne i porządkowe) |
| 12:00 – 12:30 | Obiad |
| 12:30 – 12:45 | Czynności higieniczne, przygotowanie do drzemki |
| 12:45 – 13:45 | Odpoczynek, słuchanie muzyki relaksacyjnej |
| 13:45 – 14:20 | Wspólne czytanie/oglądanie książek, zabawa w teatrzyk; zabawy kierowane z udziałem nauczyciela/opiekuna |
| 14:20 – 14:30 | Przygotowanie do podwieczorka (czynności higieniczne i samoobsługowe) |
| 14:30 – 14:50 | Podwieczorek |
| 14:50 – 15:00 | Czynności higieniczne i samoobsługowe |
| 15:00 – 16:00 | Zabawy organizowane przez nauczyciela/opiekuna: ruchowe przy muzyce oraz stolikowe: gry planszowe, układanie puzzli, tworzenie rysunków, kolorowanie gotowych obrazków itp. |
| 16:00 – 17:00 | Zabawy swobodne; rozchodzenie się dzieci do domu |