RAMOWY PLAN DNIA W ŻŁOBKU
Grupa: Misie i Kotki
Godzina | Czynności: |
7:00 – 8:20 | Przyjmowanie dzieci do żłobka: (czas na swobodną zabawę dzieci) |
8:20 – 8:30 | Przygotowanie do śniadania (czynności higieniczne i porządkowe) |
8:30 – 9.00 | Śniadanie |
9:00 – 9:15 | Czynności higieniczne i pielęgnacyjne – nocnikowanie |
9:15 – 10:00 | Zajęcia tematyczne i edukacyjno-rozwojowe: ruchowe, rytmiczne, plastyczne – kształtujące motorykę małą i dużą, sferę poznawczą oraz wspomagające naukę prawidłowego mówienia |
10:00 – 10:45 | Zabawy na świeżym powietrzu/spacer |
10:45 – 11:00 | Przygotowanie do posiłku (zupa) (czynności higieniczne) |
11:00 – 11:20 | Spożywanie posiłku |
11:20 –11:40 | Czynności higieniczne i pielęgnacyjne – nocnikowanie, przygotowanie do drzemki |
11:40 – 13:45 | Czas na sen lub leżakowanie |
13:45 – 14:00 | Przygotowanie do II dania (czynności higieniczne i porządkowe) |
14:00 – 14:15 | Spożycie posiłku |
14:15 – 14:30 | Czynności higieniczne i pielęgnacyjne – nocnikowanie |
14:30 – 15:15 | Wspólne czytanie/oglądanie książek, zabawa w teatrzyk; zabawy kierowane z udziałem opiekuna |
15:15 – 15:30 | Przygotowanie do podwieczorka (czynności higieniczne i porządkowe ) |
15:30 – 15:45 | Podwieczorek |
15:45 – 16:00 | Czynności higieniczne i pielęgnacyjne – nocnikowanie |
16:00 – 17:00 | Zabawy swobodne; rozchodzenie się dzieci do domu |
RAMOWY PLAN DNIA W ŻŁOBKU
Grupa: Biedronki i Motylki
Godzina | Czynności: |
7:00 – 8:20 | Przyjmowanie dzieci do żłobka: (czas na swobodną zabawę dzieci) |
8:20 – 8:30 | Przygotowanie do śniadania (czynności higieniczne i porządkowe) |
8:30 – 9.00 | Śniadanie |
9:00 – 9:15 | Czynności higieniczne i samoobsługowe – trening czystości |
9:15 – 10:00 | Zajęcia tematyczne i edukacyjno-rozwojowe: językowe, ruchowe, rytmiczne, plastyczne – kształtujące motorykę małą i dużą, sferę poznawczą oraz wspomagające naukę prawidłowego mówienia |
10:00 – 10:30 | Zabawa swobodna według zainteresowań dzieci |
10:30 – 10:45 | Czynności porządkowe i samoobsługowe |
10:45 – 11:40 | Zabawy na świeżym powietrzu/spacer |
11:40 –12:00 | Przygotowanie do II dania (czynności higieniczne i porządkowe) |
12:00 – 12:30 | Obiad |
12:30 – 12:45 | Czynności higieniczne, przygotowanie do drzemki |
12:45 – 13:45 | Odpoczynek, słuchanie muzyki relaksacyjnej |
13:45 – 14:20 | Wspólne czytanie/oglądanie książek, zabawa w teatrzyk; zabawy kierowane z udziałem nauczyciela/opiekuna |
14:20 – 14:30 | Przygotowanie do podwieczorka (czynności higieniczne i samoobsługowe) |
14:30 – 14:50 | Podwieczorek |
14:50 – 15:00 | Czynności higieniczne i samoobsługowe |
15:00 – 16:00 | Zabawy organizowane przez nauczyciela/opiekuna: ruchowe przy muzyce oraz stolikowe: gry planszowe, układanie puzzli, tworzenie rysunków, kolorowanie gotowych obrazków itp. |
16:00 – 17:00 | Zabawy swobodne; rozchodzenie się dzieci do domu |